Sri Lanka - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

13 December 2009 | Sri Lanka, Anuradhapura

Dag 4
Hallo mensen in dat hopelijk eXtreem koude en zeer natte Nederland.
Nu ben ik (Dennis) eens aan de beurt om hier op dit geweldige forum mijn verhaal en beklag te doen.dit gaat nou niet echt een leuk verhaal worden hoor maar de waarheid moet verteld worden,vind ik!!!Ten eerste ben ik harstikke blij dat ik hier geen geld op zak heb,dat is echt niet te doen voor mij,blijkbaar voor Lizette ook niet want zij geeft een geld uit das echt niet normaal,wat vinden jullie? Ik zal een klein voorbeeldje geven: vraagt zo'n aardige jongen aan ons : joh wil je dat er een foto gemaakt word van je? Wat denk je ? Geeft ze die aardige jongen gewoon een maandloon mee.
Das toch gewoon schandalig,werk me het hele jaar de ....... en dan gebeurt er dit.ja een dikke punt.
Maar er zijn nog veeeeeeeeeeeeeel meer voorbeelden te geven maar dit was er 1 van.
En dan is er nog die befaamde koopwoede.Mochten er mannen zijn die dit lezen,zorg voor je eigen geld,wat ik deze keer niet heb gedaan,ernstig FOUT dus.
Nee maar alle gekheid op een stokkie,steun mij en stort het een en ander op rekeningnummer van Lizette ,maar wel ten name van mij.
Ik ga jullie weer verlaten want a me biertje word warm en b ik heb geen zin meer,,,,,,,,,,, toedeloe de groetjes van Dennis

• 13 December 2009 - 16:53

Joke:

Dus blijkt je bemt een echte wat!!!!!!!!
    Nico heeft nooit geld op zak, leuk dat je ook schrijft wat je verder hebt gedaan vandaag, nou laat dat biertje dan maar lekker warm worden!!!!!
    Hier in nederland wordt je biertje in elkgeval niet koud, maar wij zitten dan ook niet buiten op een terasje, het wordt nu echt koud, de temperatuur voor vanacht gaat richting nul, duas je mot niet zeuren, geniet verder lekker pik, en schrijf volgende keer wat interressants!!
    Joke en nico

• 13 December 2009 - 19:11

Ma V/d Kolk:

Hai den niet leuk hoor dat je schrijft in dat hopelijke extreem koude holland,kan je makkelijk zeggen nu je daar zit grapjas,wacht maar tot je terug bent dan hoor ik je wel oooooooo wat koud.Maar jullie hebben er weer een dag op zitten en genoten van de oliefantjes.En de omgeving.Maar moet wel ff zeggen ga nou niet zielig doen want geld moet rollen he,het lijkt mij dat de mensen daar niet dat gene hebben wat wij hier hebben dus wat maakt het uit zo n maandloon(ff Lachen hoor).En voor jou is het geen probleem met uit geven dus niet ......???????Genieten is de hoofdzaak nu. he groetjes van pa en ma doegie xxxxxxx

• 16 December 2009 - 18:42

Dennis En Lizette:

dag schat zo tezien hed je het onwijs naar je zin'''' de foto;s zijn mooi ik mis je Dikke kus aan Dennis tot ziens mam rust