Sri Lanka - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

16 December 2009 | Sri Lanka, Sigiriya

16 december 2009
Dag 6

He hallo dan daar zijn we weer!!!!!!

Het weer is hier best goed hoor alleen ja soms een bui en das niet zo erg.

Maar goed we zijn vanmorgen naar Sigiriya ( de leeuwenberg ) geweest.
Dit was ff van oke!!!!!!!! We hebben maar 1200 treden beklommen, ja jullie lezen het goed 1200 en het was ongeveer 30 graden meer niet.
Dus jullie begrijpen het wel was ff afzien pfffffffff, maar was wel de moeite waard echt waar het was super mooi zo hoog te staan en over het land heen te kijken.
Na dat we weer beneden waren aangekomen, zijn we eerst ff terug gegaan naar het hotel terug gegaan ( was helemaal niet nodig hoor hahahah )

Rond 13:30 zijn we met een jeep naar de lokale bevolking gereden en hebben daar mogen zien hoe de mensen leven op het platteland, We hebben in hun huis mogen kijken, en op en rond hun kleine landgoed. Daarna hebben we gekeken hoe zij eten maken: roti, rijst, sambal en thee.
Dit was erg leuk om te zien hoe deze mensen leven met heel weinig middelen.
Zoals de mannen dus aangaven die spullen hebben jullie helemaal niet nodig in de keuken. ( HMMMMMMMM )

Nou dat was onze dag voor vandaag weer.
Morgen vertrekken we uit dit hotel en gaan we eerst richting Dambulla en dan verder naar Kandy waar we de komende 3 dagen verblijven.

Dikke kus van ons en zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen WE HEBBEN HET ONWIJS NAAR ONS ZIN!!!!!!!!

Ayubowan

• 16 December 2009 - 15:13

Joke:

Aardige mensen he die lokale familie, en toch wel lekker toch die roti die zo simpel maken.
    De wolkenmeisjes van dichtbij gezien?Tja en dan die treden vermoeiend? Hadden jullie maar wat vaken moeten komen trainen.
    Goede reis morgen naar Kandy en denk eraan blijf genieten!!!!!
    Wij genieten ook van jullie verslagen en foto's heb zelfs echt heimwee!!!!! Joke en nico

• 16 December 2009 - 19:04

Ma V/d Kolk:

Zo dit was dan weer een fijne dag,en ja valt tegen he zoveel treden dus de conditie is nog niet goed hahahahahahahah,veel meer bewegen dan maar .En nou kan je zelf roti maken ,je weet nu hoe hun het doen is een makkieen heel erg lekkerrrrrrrrrrrrrrr.De foto s zijn ook leuk,en intiem hoor zo met zn beiden,maar goed moet kunnen toch.Zo te zien genieten jullie ,en daar gaat het om.doei knuffel xxxx