Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

30 December 2009 | Sri Lanka, Kalutara

30 december 2009

Hallo allemaal,

Nou we hebben vandaag wel een lekker dagje gehad. We zijn om 09:30 gaan rijden met de motor ( Dit keer een goeie motor ) We zijn tichting Hikkaduwa gereden, is een heel simpel maar wel leuk dorpje vinden wij. We kwamen daar rond 11:30 aan en zijn toen eerst ff wat gaan drinken. Toen we daar mee klaar waren zijn heerlijk langs allemaal winkeltjes gelopen en ja we hebben wat gekocht ; ik een tas van wel 2,50 euries en we hebben alle twee een zwemshort op maat laten maken voor jawel 8,00 euries de twee hahahahahha. Na dat we lekker gegeten hadden en uit gewinkeld waren zijn we rond 14:45 weer richting Kalutara gereden. Alles ging zoals we het moest verlopen, TOT DAT we ongeveer 25 kilometer voor ons hotel waren. Nee staat er z'n eikel van de politie zich te vervelen en ja hoor wie werden aangehouden Bob en Annie!!!!!! Deze vroeg om de papieren en ja die hadden we wel, maaaaarrrr geen ID bij ons. Neeee gaat die vent toch moeilijk lopen doen. Nou ik heb me er maar niet mee bemoeid, Dennis is met die man gaan praten en uit eindelijk kregen we een bon van 2500 roepies. De eikel wilde niet zo afrekenen, want ja stonden te veel mensen om heen. Nu moet die jongen waarvan die motor is het gaan betalen ( van ons geld natuurlijk ) en die krijgt dan zijn papieren terug van z'n motor nee hoe moeilijk kan je doen om nog geen 15 euro pfffffff. Maar goed we hebben ondanks dat toch een leuke en gezellige dag gehad hoor en de eikel die mag de ................. krijgen hahahahahahhahahaha. Nou mensen tot morgen maar weer en de gene die morgen geen tijd heeft om te lezen.
AL VAST EEN FIJNE JAARWISSELING EN EEN GEZOND EN GELUKKIG 2010 doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dikke kus

• 30 December 2009 - 14:36

Moeders:

Is weer eens iets anders he om een bekeuring te krijgen,maar niet zeuren want zoveel is het niet.En die bon mooi in het plakboek hebbie altijd een aandenken van sri lanka.En ach jullie dag is toch geslaagt,leuk in gekocht aan spullen wat echt niet duur is ,hier kost het meer hoor ja ja lizet daar weet jij alles van he (bonnen).Nou een gezellige avond nog doegie dikke knuffel

• 30 December 2009 - 15:59

Willy :

he luitjes jullie ook een warm maar gezelligge jaarwisseling.dikke kuzzzz

• 30 December 2009 - 21:08

Ma V/d Kolk:

de 31 is de laatste dag van het jaar een hele fijne jaarwisseling met veel lol.geniet er nog maar ff van he.doeg kus kus.

• 30 December 2009 - 21:58

Moeders:

zetta en den fijn jaarwisseling en tot twee januari hiep hiep je komt weer thuis dikke kus van je moeder en freek

• 30 December 2009 - 22:09

Ria En Freek :

pap en mam v/d kolk ook een fijne jaarwisseling van ria en freek doei

• 31 December 2009 - 11:14

Joke:

Jongens fijne jaarwisseling en een behouden thuiskomst.
    Hebben jullie nu een crimineel verleden opgebouwd in Sri Lanka?
    Doei joke en nico