Dag 3 Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Dag 3 Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Dag 3 Bali

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

21 December 2010 | Indonesië, Sanur

Hallo daar zijn we weer,

Nou we zijn vandaag fijn een dagje naar Kuta geweest.

Zal beginnen bij het begin.
Eerst hebben we ff kennis gemaakt met Gerd van de organisatie ff wat dingen gevraagd maar kregen de antw die we eigenlijk wel hadden verwacht.
Toen rond 11:30 zijn we op Dennis zijn verzoek en die natuurlijk gekeken had op internet wat het weer vandaag zou doen, op de scooter gestapt met wat regen. Volgens Den zou het vandaag niet zo heel veel regenen!!!!!!!!

Nou geloof me het was echt niet een klein beetje maar onderweg ging de hemel open Pffffff.

Maar goed ff zoeken en we waren in Kuta. Wat zijn wij blij dat we daar niet zitten, alleen maar toeristen en 5 steren hotels, nee niets voor ons. sanur lekker klein en compact.

Maar eenmaal in Kuta hield het niet op met regenen, heb gewoon een plu gekocht, want Den had die van hem natuurlijk niet bij hem, want het ging niet regenen volgens hem hahahahahhaah.

Maar oke het was leuk en hebben gelachen, wel erg druk op de weg hoor pfffff heb af en toe momentjes gehad van oke !!!!! en ja dan hoor je ik had niet door dat je achterop zat :-) maar ik wel !!!!!!!

Nou dat was ons dagje hebben we weer een leuke dag gehad, nu ff aan bij komen en strakd lekker eten. Niet op het strand dat hebben we gisteren gedaan geen strak plan ALLEMAAL MUGGEN. Jullie kunnen beter vragen waar zitten die bulten niet op het moment :-(.

Lieve vrienden tot morgen maar weer.

Dikke kus van Dennis en Lizette

Oh ja moeders drie keer raden waar we naar hebben lopen zoeken.

SLIPPERS meneer had weer last van die K.... dingen hahahahha.

• 21 December 2010 - 11:33

Willy:

zeg dennis let je een beetje op mijn nichtje? leuk verhaaltje zonde van de regen maar jullie vermaken je wel xxxx

• 21 December 2010 - 12:31

Joke Nico:

Klinkt heerlijk, sanur echt beter dan kuta!!!!!!!!
    Dat weten we.
    Geniet en rij voorzichtig op die scooter

• 21 December 2010 - 14:36

Dennis:

Ja maar ik had alleen maar gekeken of het vandaag nou een keer droog zou blijven in Sanur en natuurlijk niet of het gaat regenen in Kuta!!!! Dus....... En die poncho stond wel leuk bij je (jou staat ook echt alles Zet) net een burka!!!

• 21 December 2010 - 14:40

Dennis:

Oh ja,ik heb voor de verandering gister maar even andere slippers gekocht...Me goeie slippers die geven na 3 jaar nog steeds af,dus ff goeiekope gekocht,alleen daar kreeg ik moeie voetjes van en ik glee uit me slippers....... vervolg vandaag...........dus even goeie slippers gekocht!!!!!!!

• 21 December 2010 - 14:53

Ma V/d Kolk:

Ach ja zal den niet zijn he,
    En wat gevondennnnnnnnn !!!!!!!!!!
    Als je maar lol hebt toch,alleen vervelend met regen maar daar hadden jullie de poncho s voor toch???????ofe thuis gelaten in sanur.

KUS KUSXXXXXXXX

• 21 December 2010 - 16:34

Frank:

Hoi Den en Zet,
    Alles beter dan sneeuw. Moest vanmorgen weer mijn auto uitgraven. Ben er een beetje klaar mee (en de winter moet nog beginnen :) ). Dan kan je beter met een poncho op je lijf op een scooter Bali onveilig maken. Veel plezier en doe voorzichtig.
    XX

• 21 December 2010 - 16:35

Joop:

zet had hem lekker laten lopen met die regen en die k... slippers, jij kan toch ook wel scooteren.
    Doei je vader.

• 22 December 2010 - 07:57

Joyce:

Hoi Zet en Den,
    Wat ontzettend mooi bij jullie zeg! Echt heel gaaf jullie reis.
    Het eten zal ook wel superlekker zijn.
    Hier is het erg koud zoals jullie al wel weten, heb wel bijna elke dag gereden en ben heel vaak weggeglibberd hihi! Ik denk als Dennis mij ziet rijden dat hij zegt....wat heeft die doos met de examinator gedaan dat ze haar rijbewijs heeft gehaald! hihi!
    Heel veel plezier nog en kom veilig terug!
    Dikke kus x van ons