dag 10 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

dag 10

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

28 December 2010 | Indonesië, Sanur

Maak je borst maar nat!!!

Daar komt tie dan he.

Zo,na eindelijk weer eens een goede nachtrust te hebben gehad(er ligt er eentje naast me die de lakens cq dekens steeld)werd ik vanmorgen wakker gemaakt door 2 ongelofelijke lieve buurkinderen(nu weet ik weer dat er bij mij echt GEEN kinderen passen).Vervolgens heeft Zet dus maar even heel lief een bakkie koffie voor die ouwe brombeer gemaakt.Helaas werd ik gister naar de supermarkt gestuurd om koffie te halen en heb dus weer eens het verkeerde merk gekocht,das dus echt niet te zuipen dat spul!!! Maar ik klaag niet hoor,heb het gewoon opgedronken.......

Daarna zijn we maar even op ons gemakje gaan ontbijten,dat moet ook gebeuren toch want 's middags krijg ik weinig(slecht budget,denk ik).

Ja en toen gebeurde het:het begon te regenen............ Wat lopen jullie nou te miepen daar in Nederland? Dat kleine beetje sneeuw wat jullie hebben gehad.Als de temperatuur hier een aantal graden ZOU gaan zakken hebben wij hier dus echt een probleem.En dan praat ik niet in centimeters maar in decimeters. Wij hebben vandaag ook wateroverlast gehad toevallig....Zet der Birkenstocks zijn nat geworden en daarkunnen die tuttenschoenen niet tegen,gaan ze glijden,schijnt. Na ongeveer anderhalf uur aan de ontbijttafel te hebben gezeten kwamen we tot de conclussie dat het voorlopig dus niet droog zou worden.
Ja wat doe je dan:poncho aan of niet? Nee dus!! Zet kwam met de opmerking,ik ga even lekker een massage nemen van anderhalf uur en ik werd dus weer naar de supermarkt gestuurd om een pakje peuken te gaan halen,ik greep mijn kans waar en haalde dus ook even een rolletje Mentos(fruit wel te verstaan)want menthol ruik je hier genoeg. Weten jullie eigenlijk al dat Zet een nieuw luchtje heeft? Nu dus wel,gewoon een ordinair,goedkoop menthol luchtje.Mijn luchtwegen die kunnen niet meer dicht en heb geen last van hoofdpijn.En ik had eigenlijk ook zoiets van:massage,best lekker! Dus ik ook even een massage genomen,allen deze duurde bijna 4 enhalf uur,plus weer een aantal tikken in mijn gezicht!!

Ik weet niet of jullie het erg vinden maar ik ga er een eind aan breien...

Oh ja:Zet heeft ook nog even een ander lief klein tasje gekocht,je weet wel zo'n ding op wielen.Is makkelijk!! Kan meer in.Ik zit te tikken en mevrouw ligt rustig,gedouched en al een boekje te lezen.Heeft ze me toch eindelijk haar andere boek uit,zodat ik in haar boek kan beginnen.Had er maar 1 meegenomen.Maar goed,het worden hooguit 6 tot 7 bladzijden en ze ligt weer te knarsentanden en te snurken,waarvan ze zegt dat ze dat niet doet.Oh nog een ding,we zij trouwens ZEIK nat geworden,we wilde ff een bakkie drinken verderop terwijl er hier op de hoek ook een koffiezaak zit PUNT.

Mensen een hele fijne dag,ik ga nu ook even douchen en snurken.

Groetjes Dennis en Zet

  • 28 December 2010 - 16:39

    Frank:

    Mooi verhaal Dennis. Begin bijna medelijden te krijgen met je. Dat knarsetanden komt mij bekend voor :)
    Is idd maar goed dat die hoeveelheden regen die jullie daar krijgen hier niet in sneeuw valt.
    Nog even volhouden jullie en dan mag je weer richting de kou in Nederland.

  • 29 December 2010 - 08:40

    Joke En Nico:

    Wat een zeur pieten zijn jullie zeg, er valt meer regen naast je dan op je!!!!!!!

  • 29 December 2010 - 19:27

    Natasja:

    hahaahahahaahahahahaahahahahaahahahahaaaahhaahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahaha
    hahaahahahaahahahahaahahahahaahahahahaaaahhaahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahaha
    hahaahahahaahahahahaahahahahaahahahahaaaahhaahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahaha
    hahaahahahaahahahahaahahahahaahahahahaaaahhaahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahaha
    hahaahahahaahahahahaahahahahaahahahahaaaahhaahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahaha

    Zit toch niet zo te miepen daar in dat mooie land. Drink je koffie en geniet van de WARME REGEN.
    Met regen wordt je alleen maar nat in het verkeer met 40 cm sneeuw is er helemaal GEEN VERKEER dus zoek de verschillen.

    hahaahahahaahahahahaahahahahaahahahahaaaahhaahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahaha
    hahaahahahaahahahahaahahahahaahahahahaaaahhaahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahaha

    Alvast een fijne jaarwisseling en ik hoop dat het bij jullie en bij ons droog blijft.

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

maleisië, bali

.

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2011

Dag 16 De aller laatste uurtjes

02 Januari 2011

Dag 15 de laatste volle dag op bali

01 Januari 2011

Dag 14

31 December 2010

Dag 13 Oudjaarsdag

30 December 2010

dag 12
Frank en Lizette

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 80634

Voorgaande reizen:

13 September 2019 - 05 Oktober 2019

Kalimantan (Indonesië) 2019

31 Oktober 2018 - 22 November 2018

Myanmar 2018

06 September 2017 - 26 September 2017

Vietnam 2017

05 September 2016 - 28 September 2016

Rondreis Bali, Flores, Gili Trawangan, Lombok 2016

01 Juni 2015 - 24 Juni 2015

Sulawesi 2015

30 April 2014 - 23 Mei 2014

Frank en Lizette tijdens rondreis indonesië 2014

29 Oktober 2012 - 20 November 2012

Sri Lanka 2012

14 September 2011 - 03 Oktober 2011

Thailand

04 December 2010 - 04 Januari 2011

maleisië, bali

09 December 2009 - 02 Januari 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: