Thailand dag 15 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Thailand dag 15 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Thailand dag 15

Door: Frank en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

29 September 2011 | Thailand, Bangkok

Donderdag 29 september
Zo vandaag hebben we echt een heerlijk niets moet dagje gehad. We hebben voor het eerst van onze vakantie uitgeslapen pfffff 09:00 werden we wakker. ( zullen we het nodig hebben gehad ) Daarna zijn we heerlijk gaan ontbijten met uitzicht over zee en toen heerlijk op een strandbedje gaan liggen en heerlijk gerelaxt. Ik wat lezen, zwemmen en bakken in de zon en Frank wat Lezen, snorkelen en bakken onder de parasol hahahahahhahaha. Nee was ff heerlijk. Rond een uurtje of 14:00 toen begon mijn avontuur. We gingen op de scooter richting de grote Boeddha ( omdat ik heb graag op foto wou zonder mensen ) moet zeggen het was de eerste keer dat ik bij Frank achterop stapte en dat is redelijk goed gegaan. Tot het moment dat hij zei dat de achterrem het niet zo best deed. ( moet je dus niet tegen mij zeggen, want dan gaat Lizet heel anders naar het verkeer kijken hahahahhaha ) Maar goed het ging goed, zijn heel aangekomen bij de grote Boeddha. We hebben daar wel onwijs mooie poort wachters gekocht, we waren er allebei helemaal verliefd op. Tuurlijk hebben ook andere dingen gekocht daar, maar daarvoor gingen we ook daar heen. Na even daar wat rond gelopen te hebben en oh ja hebben ook nog even een tijdje bij de eigenaar van het zaakje staan praten ( waar de Boeddha’s zijn gekocht ) Dit was een Nederlandse man die al 12 jaar woonachtig is op Koh Samui en dit zaakje een jaar of 9 heeft. Nee nu komt het hoor, wij uit eindelijk weer terug naar huis en op eens voelde ik een raar gevoel bij elke kuil hmmmmm een lekke band !!!!!!! Ach hé hebben we wel eens vaker mee gemaakt, maar nu zaten we gelukkig niet zover van een scooter maker af en konden we de band laten maken. Alleen moest ik met een rugzak gevuld met twee Boeddha á 5 kilo op mijn rug ff een berg op lopen van ongeveer een kilometer dat is dan weer ff minder. Eenmaal boven was Frank al met de mensen bezig om de band te maken. Na z’n ongeveer 5 min konden we weer verder. Maaaaaar de lol kon nog niet op, het begon spontaan te regenen dus stel je voor berg op en af en dan een weg die slinger de slang gaat, met een nat wegdek en een paar achterremmen die het niet helemaal doen zoals het moet. Jullie kunnen je dan misschien wel voorstellen hoe ik achterop heb gezeten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh ja en dan heb je een mannetje die lekker om zich heen aan het kijken is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed we zijn heel aangekomen en hebben het naar ons zin gehad hoor en konden achter af wel er om lachen.
Morgen gaat Frank duiken op Koh Tao en ik ga snorkelen. Dan zeggen ze dat die vrouwen duur zijn op vakantie. Nou dames ik heb een vent gevonden die duurde is dan een vrouw ff twee dagen duiken Pfffffffff Trek je porto maar open hoor hahahahahhahahahahahahahhaha.
Aaaahhh das niet eerlijk maar wel de waarheid.
Nou luitjes Sawadee Kha en tot morgen doeiiiiiiiiiii

• 29 September 2011 - 14:55

Frank:

Even een kleine aanvulling op het verslag van Lizet.
    ;-))
    Het rijden op die scooter (125cc) was leuk. Wel ff wennen dat links rijden maar het is allemaal goedgegaan. En wat die rem betreft, hij deed het wel maar een beetje minder. En wat betreft dat rondkijken tijdens het rijden, je moet toch zien wat er om je heen gebeurt ;-).
    Over dat zinnetje dat haar vent zo duur is. Dit valt best mee. Die poortwachters zijn net zo duur als een dag duiken. De komende 2 dagen gaan we lekker genieten van het duiken en snorkelen.
    Gr. Frank

• 29 September 2011 - 16:38

Topy:

Lies @ mannen !! je kan beter kippen houden 'Heb je nog eieren van "
    Maar wel een belevenis !!!!
    Geniet Doeg !!!
    J & R

• 29 September 2011 - 18:44

Tequila Lady Cindy:

Hoi alle 2,
    Zo te lezen gaat alles goed met jullie en dat is dan ook de bedoeling van VAKANTIE, geniet nog lekker.Dan doen wij dat ook in het zonnetje! Heel veel plezier xxxx Tequila,Lady en Cindy

• 30 September 2011 - 14:49

Dennis:

Hoi Zet en Frank,

Leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben,wil alleen maar even zeggen:Zet,dat ene remmetje meer of minder moet je nu wel door hebben,dat geeft toch niet! Kijk lekker in de rondte Frank,het is Zet der taak om alles in de gaten te houden......

Nog een paar daagjes en het zit er weer op dus ga en blijf er lekker van genieten nog.

Groetjes Dennis

• 30 September 2011 - 14:57

Lizette:

Hmmm ja daar ben ik wel aan gewend, maar ook jij weet dat je dat achteraf tegen mij moet vertellen Den!!!!!!! En ik hou alles in de gaten geloof me Hahahaha. Ja nog twee dagen en dan is het over en uit met de vakantie. Maar zijn weer een ervaring rijker en op naar het volgende land in Azië