Dag 19 nog een dagje luieren - Reisverslag uit Habaraduwa, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Dag 19 nog een dagje luieren - Reisverslag uit Habaraduwa, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Dag 19 nog een dagje luieren

Door: Lizette en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

16 November 2012 | Sri Lanka, Habaraduwa

Vandaag hebben we weer een lekker weinig doen dagje gehad. Na het gewone ochtend ritueel zou Wija om ongeveer 11.00 uur bij ons langskomen. Naar wij dachten om ons vandaag mee te nemen voor het verkennen van de omgeving en om ons mee te nemen naar zijn vrouw en om zijn woning te laten zien.
Om 10.15 werden we gebeld. De verbinding was echter zo slecht (lijkt Nederland wel als ik in ons huis zit) dat we maar besloten om naar de receptie te lopen.
Bleek dat hij daar niet zat maar dat hij bij de receptie zat van het naastgelegen hotel. Dit omdat hij niet gezien wilde worden door de Hostess van de reisorganisatie. Dit omdat men dan denkt dat hij in eigen tijd toeristen van Fox voor zich zelf rond leid, zonder dat Fox hier wat aan verdient.
Wij dus naar het naastgelegen hotel gelopen waar hij op ons zat te wachten. Bleek dat hij vandaag had gewerkt maar dat hij nu vrij was. Hij had een groepje toeristen afgezet voor een fietstour waar hij ze weer na 2 uur moest ophalen (waar je zin in hebt met die hitte, pfffff).
Zijn vrouw wilde wat meer tijd hebben voor voorbereidingen en daarom hebben we nu afgesproken voor as Zondag. Dan komt hij ons ophalen en gaan we het binnenland in en daarna naar zijn huis.
Hierdoor hebben we de rest van de dag lekker lui gedaan in en uit de zon. Was wel erg warm vandaag waardoor ik na 15 minuten in de zon al van mijn bedje af dreef. Maar onder de parasol was het wel uit te houden. In de middag nog lekker een stukje langs het strand gelopen voor het verbranden van wat calorieën en zo meteen gaan we weer eten
Morgen gaan we weer met de tuktuk naar Hikkaduwa waar ik 2 duiken ga doen. Ben wel benieuwd hoe het er hier onderwater uit ziet.
Maar daarover morgen meer.

Groeten van Lizette en Frank

• 16 November 2012 - 16:53

Lizette :

De laatste daagjes gaan in en dan gaan we weer naar huisje toe. Het is en was een heerlijke vakantie, maar is ook wel weer erg lekker om straks naar huisje te mogen. Eigen alles dan weer. Ennnnnn op 1 dec komt onze nieuwe lid van de familie spannend !!!!!! Gr. Lizette

• 16 November 2012 - 18:03

Dennis:

Hoi zet en frank,
    Geniet nog even lekker van jullie laatste dagen daar in het warme Sri Lanka.
    Doe Wija de groeten van mij.
    Groetjes uit Zoetermeer

• 16 November 2012 - 22:17

Henk En Sonja:

Jullie vakantie zit er weer bijna op, nog een paar daagjes. Geniet nog maar want in Nederland is het maar bar koud.Vandaar dat wij morgen ook vertrekken naar de warmte en de zon!!

Groetjes van de Miertjes