Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

11 December 2009 | Sri Lanka, Negombo

11 december 2009

Hallo allemaal, nou het heeft ff geduurd, maar daar zijn we dan.

10 december 2009
Dag 1

Na erg lang in het vliegtuig te hebben gezeten waren we rond 13:35 ( deze tijd ) geland.
De warmte was gelijk weer van oke pfffffff ( maar goed alles beter dan SNEEUW !!!!!!)

we werden op gewacht door onze chauffeur Wija. We zijn gelijk naar ons hotel gereden en dat was ff oke ze rijden hier links, erg vreemd en wennen. Het verkeer viel ons wel mee qua drukte.

Ja en toen kwam het we moesten pinnen hahahahahah we waren weer erg rijk we praten hier over 20.000 ( 120 euries ) Maar goed, dat ff wennen.
Gelukkig konden lekker bijkomen en DOUCHE!!!!!!!!!!
Nou jullie zullen het niet geloven, maar 21:00 waren alle twee dood en hebben niets meer mee gekregen.

11 december 2009
Dag 2

Na heerlijk een nacht te hebben geslapen waren we vroeg ons bedje uit 07:00, ff bakkie doen en toen douche en eten.
Het eten is hier perfect. ( Alles trouwens )
We zijn na het ontbijd naar Negombo gereden en zijn daar naar de vismarkt geweest. Hmmmmm ff slikken de stank. Was wel ff leuk om te zien. Vandaar uit zijn we naar het vissersdorpje gereden. Nadat we daar wat foto's hebben genomen en wat rond gelopen hebben, zijn we naar Colombo gereden en hebben daar een city tour gekregen, dat was wel ff leuk om te zien. Daar was het wel wat drukker in het verkeer. We gingen lunchen in het Golden Face hotel en ja hoor Dennis heeft weer een vriend erbij hahahahahahhahahahahah. Deze man was 89 jaar en werkte daar al 68 jaar. Ja jullie lezen het goed 68 jaar ( dus niet lullen !!!)
Het valt wel op dat erg veel mensen rond lopen van het leger met niet van die hele kleine wapens pfffffff.
Rond half 4 waren we hier terug en konden we ff bij komen.
Rond 16:45 zijn we naar een plek gereden en per boot een rivier op gegaan wat bij de Dutch Village hoord.
Hebben daar vogels gezien en mooie natuur. Vandaar zijn we aan land gegaan en hebben we bij de locale bevolking een BBQ gehad. Dit was erg leuk en erg lekker eten. Was wel ff lachen dan krijg je rijst en curry en andere dingen, kom je bij je tafel geen bestek hahahahahah met je handen.( dat kan lastig zijn met rijst )
Daarna zijn we met onze chauffeur naar het hotel terug gereden en lekker een bakkie genomen op de kamer.

Oh ja dit moest ik ff van Dennis aan jullie door geven, hij heeft het een beetje moeilijk. Hij moest het geld onder dwang aan mij afgeven ( zielig he hahahahahahh)

Maar tot nu toe hebben we het onwijs naar ons zin en hopen alleen nog maar meer leuke en mooi dingen te zien.
Tot morgen doei doei van ons en een Dikke kus
Groetjes van Dennis en Lizette

• 11 December 2009 - 17:53

Ma V/d Kolk:

Hoi lizet
    wil wel ff zeggen nou niet te erg streng worden he.want je weet geld uit geven is voor dennis geen probleem.
    Als jullie er maar van genieten daar gaat het toch om.
    Je verslag erg leuk kijk er naar uit wat het volgende wordt,jammer dat er geen foto s bij zijn . groetjes van vaders en moeders doei

• 11 December 2009 - 18:07

Joke:

AjobohanFijn om te lezen dat jullie het nu al naar de zin hebben.
    Wat een onwijs mooi hotel he, en hopelijk hebben jullie uitzicht op de zee, met die onwijs leuke vissersbootjes met die vierkante zeilen.
    Wat een vissoorten he, Die soldaten en politie moet je maar snel van je afzetten, die zullen jullie onderweg bijna alleen zien bij de check points en af en toe bij een belangrijke tempel of gebouw.
    Leuk dat jullie costa de groetjes hebben gedaan.
    Kunnen jullie wel nu zwemmen in de zee? We zijn best wel jaloers op jullie, zou zo weer terug gaan.Zou zeggen geniet zoals je nog nooit genoten hebt.
    De reis naar Dusseldorf wel goed verlopen?Hou jullie niet verder op, maar hou iedereen op de hoogte het wordt onwijs gaaf te gek fantaschties onvergetelijk.Ik hoop dat jullie net zoveel genieten als wij hebben gedaan, want wij zeggen we gaan nog eens terug als noorden en oosten worden vrijgegeven, en dat zeggen wij niet vaak
    Goede reis Joke en Nico

• 11 December 2009 - 18:32

Willy:

he pop wat een leuk reis verslag al,jullie doen erg leuke dingen,gaaf dikke kus en nog veel plezier doeiiiii xxxx

• 12 December 2009 - 13:39

Karel Walther:

Een heel goede middag jullie beider wereld reizigers. In jullie verslag lees ik dat het aclimatiseren rap is gegaan. Goed zo ! Ik hoop ook dat er nog veel leuke en spannende zaken op jullie pad komen.
    Hou ons op de hoogte en laat eens wat foto's zien.
    Groetjes Karel.

• 14 December 2009 - 08:45

Jenny:

Heej Lizette,

Gelukkig dat jullie het zo fijn hebben.
    Ik blijf jullie volgen, geniet lekker van alles en vooral van het mooie weer.

Groetjes en een dikke kus xxx