Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Sri Lanka

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

26 December 2009 | Sri Lanka, Kalutara

26 december 2009

Hallo allemaal,
Hier weer een verslag van jullie reporter op locatie.Na het ontbijt hadden we toch eigenlijk besloten om maar weer eens een soort van motorfiets te gaan huren.Dat is hier toch niet zo'n makkelijk iets hoor kan ik jullie vertellen.Sta je bij de receptie en vraag je dat aan die meneer die erachter zit,zegt hij :joh over een half uurtje weet ik meer.Kom je na een half uurtje terug,zegt hij weer:over een uurtje weet ik het echt,ok dan!!
Ja dan blijft er maar een ding over he,wachten dus.Maar wat gebeurt er nou:ze hebben hier een lekker strandje,dus deden we onze wandelschoenen maar aan(lees slippers)en zijn we maar even lekker een stuk gaan lopen op het strand( lizette bleek een volleerd strandjutter)en dat was ,geloof me erg WARM hoor.

Na nog een lekker flesje fris was het dan eindelijk zover,er kwamen 2 vriendelijke mannen aan waarvan wij hun motor mochten huren.wat schept mijn verbazing,het was een originele BSA(je weet wel van Bennie Jolink)
Na een grondige keuring(ik ga echt voor de veiligheid)en de nodige papieren te hebben ingevuld was het dan eindelijk zover.Althans dat dacht ik,en ja hoor eerst nog even een grondige uitleg over hoe de snorfiets werkte!!!! En dat allemaal zonder rijbewijs,hoe kan het toch he?
Dus wij lekker op pad.Maar eerst nog even langs de Texaco en dat gaat er net even anders aan toe dan bij ons!!
Na de nodige euro's afgegeven te hebben gingen we dus echt op weg.Heerlijk hoor,je gezicht in de wind en je zonnebrilletje op,je petje op je hoofd om die vieze helm van een ander die waarschijnlijk volzit met beestjes van een ander.Geloof me,ik ben dus echt vies aangelegd,jakkkkkkkkkkkk.Maar goed,we hebben dus ook vandaag weer een heerlijke dag op de BSA gehad,een heerlijk stuk getoerd met een volledig goedgekeurde motorfiets.Daar kwam ik dus achter toen er ineens een koe of weet ik wat het was,spontaan de weg over kwam steken.Met een rustig knijpje aan mijn rem,zette ik de motor dus rustig stil.Toen kregen we even later toch eigenlijk wel de behoefte om een lekker broodje te gaan eten bij de plaatselijke toko.Ook deze waren best heerlijk om te eten met een lekker glaasje fris erbij,en dat voor een luttel bedrag van(naar boven afgerond) 3 euro.Daarna nog even een stuk verder gereden,tot het weer tijd werd om ons weer in te smeren.Alleen zagen we dat het tijd was om ons om te keren en aan de terugreis tegaan beginnen want er kwamen ineens weer donkere wolken tevoorschijn,even een tandje erbij dus(maar ik blijf denken aan de veiligheid hoor).Nee we hebben vandaag echt een heerlijke dag gehad en dat gaat waarschijnlijk morgen weer gebeuren.Eigenlijk een beetje een lang verhaal dit,dus dan weet je wat ik ga doen.................Stoppen dus!!
Ok mensen,wij wensen jullie allemaal een hele fijne 2e kerstdag toe,geniet ervan,dat doen wij ook hier.

Groetjes van Dennis en Lizette

  • 26 December 2009 - 13:26

    Ma V/d Kolk:

    hallo luitjes,
    Zo jullie 2 kerstdag zit er ook weer bijna op,heerlijk he uit waaien op de BSA .De sneeuw is hier aan het smelten en nu wachten op de nieuwe lading die ze voorspelt hebben,nou een gezellige avond .tot morgen dan maar weer he .toedeloexxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kalutara

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2010

Het einde van onze geweldige vakantie

01 Januari 2010

Sri Lanka

01 Januari 2010

Sri Lanka

31 December 2009

Sri Lanka

30 December 2009

Sri Lanka
Frank en Lizette

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 80842

Voorgaande reizen:

13 September 2019 - 05 Oktober 2019

Kalimantan (Indonesië) 2019

31 Oktober 2018 - 22 November 2018

Myanmar 2018

06 September 2017 - 26 September 2017

Vietnam 2017

05 September 2016 - 28 September 2016

Rondreis Bali, Flores, Gili Trawangan, Lombok 2016

01 Juni 2015 - 24 Juni 2015

Sulawesi 2015

30 April 2014 - 23 Mei 2014

Frank en Lizette tijdens rondreis indonesië 2014

29 Oktober 2012 - 20 November 2012

Sri Lanka 2012

14 September 2011 - 03 Oktober 2011

Thailand

04 December 2010 - 04 Januari 2011

maleisië, bali

09 December 2009 - 02 Januari 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: