Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

28 December 2009 | Sri Lanka, Kalutara

28 december 2009

He hallo allemaal,
Nou we hebben vandaag een echte lui dag gehad Heerlijk hoor ff boodschapjes doen, daarna ff massage gehad en lekker bij het zwembad en strand gehangen.
Vanavond gaan we heerlijk vis eten een seafood buffet en dan ook echt vers, want vanmiddag zagen we de jongens het vis naar binnen halen. Dennis zag daar wel een hele rare vis hoor ( leek een beetje op die vis uit nemo die zich opblies hahahah ) Maar goed ja zoals jullie begrijpen hebben we niet zo heel veel vcoor vandaag te melden. Oh ja toch wel we zijn BRUIN!!!!!! Maar ach nog een paar dagen en dan is het feest over helaas. We hebben het gewoon onwijs naar ons zin en dat buiten leven is gewoon TOPPIE !!!!!
He luitjes tot morgen maar weer en een hele dikke kus van ons
Ayubowan

• 28 December 2009 - 13:53

Willy :

he luitjes inderdaad een gekke vis eetb smakelijk.hier gaat het weer koud worden vanaf dinsdag dus geniet nog maar even lekker het gaat hard genog,doei kuzzzz

• 28 December 2009 - 14:32

Joke:

HEBBEN JULLIE GOED NAAR DE TANDEN VAN DIE VIS GEKEKEN, een weetje voor de volgende keer als je er een ziet, met die tandjes kan ie een steentje doorbijten, dus take of your feet!!!!!!!!
    En da's geen geintje.
    Fijn dat ze voor dennis zwembandjes hadden he...(sorry vakantienijd, wij wachten op de volgende sneeuwbuien, vandaag wazig zonnetje en vergeleken met vorige week zomerse temperatuur)
    Geniet nog zolang het kan en zeker van het zonnetje, want hier is het niet echt lekker.
    Joke en nico

• 28 December 2009 - 15:22

Ma V/d Kolk:

Hallo daar, ach ja een relex dagje is ook wel eens lekker toch,enne niks te melden je zegt ja lekker bruin zal wel aan mijn ogen liggen maar valt best mee hoor.En dennis het wordt weer tijd voor de sportschool hahahahahaha sodeyu die vacantie doet je goed.En ben benieuwd hoe de vis smaakt ,ziet er eng uit.Ja de dagen vliegen nu om dus geniet er dan nog maar lekker van want het zal jullie tegen vallen als je weer aankomt hier in holland en weer aan de slag moet.achhhhhhhh erg hoor.En lizet is het nog een beetje uit te houden met dat jong.Nou de groetjes tot de volgende keer maar weer dikke pakkerd van ons doegie.