Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Kalutara, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

29 December 2009 | Sri Lanka, Kalutara

29 december 2009

Hoi Hoi,

De dagen gaan nu toch echt heel snel voorbij hoor pffffff, maar goed ze zeggen aan alles komt een eind en hier helaas ook aan.
Maar goed we blijven tot aan de laatste dag genieten.

Vandaag is onze chauffeur Wija langs gekomen bij het hotel. Best lief van hem hij wilde weten of alles goed was en ging en als er iets was konden we heb altijd bellen. Helaas kon hij ons niet mee nemen ergens naar toe want hij had weer nieuwe mensen die hij rond moet rijden voor 10 dagen. Vonden het wel jammer, maar begrijpen het heel goed ( elke roepie is voor hem weer eten en drinken voor zijn gezin )

Maar goed Dennis is dus eerst gaan sporten vanmorgen hij was maar een klein beetje nat hahahahahahhahaah. Was ff lekker hoor kon ik ff lekker tutten ( jullie vrouwen begrijpen mij wel ) Daarna zijn we in de tuk tuk gestapt en zijn we naar de tempel gereden genaamd ( Gangatilaka ) We hebben daar een rond leiding gehad van een man en ja wij zijn nu helemaal ingezegend. Moesten onze hoofden leeg maken en toen kwam er een oude vrouw naast me staan die kuste m'n hand en rook aan me twee keer. ( ik vragen aan Den ; Stink ik hahahahha )

Maar goed die man heeft ons wat uit gelegd en moesten water in een goot weggooien en deze liep weer naar de wortels van de Bo-boom ( heilige boom )Zoals jullie begrijpen kost je dat ook weer geld ( lijkt af en toe wel een pin automaat hier hahahahh ) Vanuit daar zijn we ff de markt op gegaan pfffff das best druk hoor en benauwd in dit weer, ik wist gelijk weer waarom ik nooit naar de Haagse markt ga.
Oh ja en we hebben slippers gekocht die waren duur pfffff wel 4 euro voor twee paar hahahahahahhaha.

Na dat we ff geshopt hadden zijn we in de tuk tuk gestapt en terug gegaan naar ons hotel, waar de rest van de dag heerlijk bij het zwembad hebben gelegen en ff tukkie hebben gedaan hahahahahhaha.

Nou morgen gaan we weer een dagje op de motor ( volgens Dennis een goeie dit keer ) Dus tot morgen en een hele dikke kus van ons doei doei doei

• 29 December 2009 - 14:56

Mama En Freek:

ha dennis ik ga morgen naar de stad 0m al vast kledind voor je te kopen.een maat of zes groter.ik dacht zo te zien op de foto.een maat of tien groter PS bewaar je oude zwem broek???? maar voor freek hahahaha

• 29 December 2009 - 15:00

Ma V/d Kolk:

Hai lekker ff een bakkie met je nieuwe vriendjes!!!!!! .Ja en ik hoor hier net, hij begint al aardig op een boedha te lijken met dat buikje en je traint daar toch??????????pfffffffff echt niet te zien hoor.Gewoon zeggen het eten is hier goed.Ben ook wel benieuwd wat die inzegening inhoud maar dat horen we wel als jullie thuis zijn.Morgen lekker ff uit waaien op de B S A en let op de stekels op de weg, fijne avond en eetse straks doei tot morgen dikke pakkerd allebei byebye

• 29 December 2009 - 15:03

Ma V/d Kolk:

PS is maar goed dat er in je kleding kast grotere maten liggen hahahahahahha(geintje)

• 30 December 2009 - 11:24

Joke: