Dag 12 zaterdag 16 september 2017. Hoi An - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Dag 12 zaterdag 16 september 2017. Hoi An - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Dag 12 zaterdag 16 september 2017. Hoi An

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

16 September 2017 | Vietnam, Hội An

Gisterenavond eindelijk geen wekker hoeven zetten.
Niet dat dit iets uitmaakt in het tijdstip dat we wakker zijn want Lizette was er vandaag weer vroeg bij.
Ik was er wat later uit maar toen was het toch pas 07.15 uur.
Maar wel lekker om ook eens een keer niet elke dag je koffer weer te moeten inpakken. En ook wel lekker om vandaag niet in de auto te hoeven zitten.
Na het ontbijt vanmorgen zijn we lekker even teruggegaan naar de kamer en om 09.00 uur hebben we bij de receptie gewacht tot mijn overhemd gebracht werd. Deze had ik gisterenmiddag besteld en die was vanmorgen al klaar. Even gepast en hij zat top.
Hierna zijn we op ons gemak naar het oude centrum gewandeld.
Bij een gevoelstemperatuur van boven de 40 graden is het lekker winkelen kan ik zeggen. Maar we hebben weer wat leuke dingen kunnen scoren voor ons en anderen. Ook weer lekker kunnen afdingen zodat wij het gevoel hebben dat we een redelijke prijs hebben betaald.
Na een tweetal drinkstops waren we wel klaar met shoppen en zijn we weer richting het hotel gelopen. Onderweg nog een geluncht en toen we terug waren in het hotel zijn we lekker ff gaan afkoelen in het zwembad.
Verder de rest van de dag wat gelezen bij het zwembad en op de kamer.
Heerlijk zo’n dag dat niets hoeft.
Voor de avondmaaltijd zijn we weer naar het oude centrum gelopen en hebben we nog lekker wat rondgekeken. Wat een drukte. Bijna elke Aziaat loopt hier met een selfiestick dus overal stoppen ze om foto’s te maken en bijna allemaal moeten ze ff poseren op de gekste plaatsen.
Na weer lekker gegeten te hebben zijn we nog wat gaan rondlopen en hebben we nog ergens ff een icetea gedronken om weer wat af te koelen.
En voor het laatst van de dag moesten we ook weer teruglopen naar het hotel.
Volgens de stappenteller heb ik vandaag bijna 14,5 kilometer gelopen dus dat is wel voldoende voor vandaag.
Heb nog even de laatste kwalificatie van de formule 1 van Singapore bekeken en na het schrijven van het verslag van vandaag zit de dag er weer op.
Morgen hebben we een tourtje geboekt en gaan we onder andere werken bij een lokale boer. Ik lijk wel gek. Werken en daar moet je dan nog voor betalen ook. Gelukkig is het hier niet zo warm, dat scheelt ook.
Voor de belevenissen van morgen moeten jullie nog even wachten.

Voor nu welterusten……

Frank en Lizette