Sri Lanka - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

13 December 2009 | Sri Lanka, Anuradhapura

``13 december 2009
Dag 4

He hallo het is nu mij. Ik weet het die jonge heeft het zoooooo zwaar maar goed, er kan er maar 1 de broek aan hebben he hahahahahahha.

Maar goed nu ff vertellen wat we vandaag allemaal gedaan hebben.

Na het ontbijt zijn we vertrokken naar Pinnawela naar de olifantjes. Ze waren zooooooooooo leuk echt we zijn blij dat we dit gedaan hebben. Hebbn ze badderen en zien eten. Ik heb een olifant een banaantje gegeven en mogen aaien LIEFFFFFFFF
We hebben zitten luchen met de olifanten op de achtergrond nee geloof me dit moet je zelf mee gemaakt hebben.

Nadat we de twee kleintjes hebben zien eten zijn we vertrokken voor een lang reis naar Anuradhapura. Pffffff dit was ff afzien. Wel veel gezien onderweg, maar de wegen zijn zo slecht dat het best lang is die reis.
Eenmaal aangekomen in Anuradhapura kwamen we in een hotel jeetje best wel van OKE!!!!!!!!!!!! helaas is het maar voor 1 nachtje maar goed we willen heel graag meer zien van dit land.
Morgen gaan we naar Sigiriya en daar blijven we 3 nachten. We gaan we leuke dingen doen. Nou tot morgen dan maar weer. We houden jullie op de hoogte en Mannen steun Dennis hij heeft het zoooooooooo moeilijk ( HMMMMMMMMMM )

• 13 December 2009 - 16:57

Joke:

En hou die broek aan he Lizette!!!
    Er kan er maar 1 echt de baas zijn.
    Mooi he bij de olifantjes, en wat bem je dan uitverkoren als je daarboven zit te lunchen met al die fants op de achtergrond.
    Zonde he maar 1 nacht in dit hotel, het is er zo onwijs mooi, hebben jullie de tempelflowers al geroken die om het zwembad staan, het is toch net Dynasty?Geniet ze joke en nico

• 13 December 2009 - 18:27

Ma V/d Kolk:

He lizet je houdt het wel rustig daar he.Maar ik denk dat het wel goed gaat tussen jullie,je weet nu eenmaal hoe hij is he,is geen slecht mens hoor.En ik weet als hij denkt nu is het genoeg nou pak je dan maar in hahahahahahahaha dan is dennis niet mis.maar goed jullie hebben weer een heerlijke dag gehad schrijf je,maar heb je niet op zo n olifant gezeten dan en een ritje gemaakt ermee want dat had ik wel eens willen zien op een foto hahahahahaha fijn dat het naar jullie zin is en geniet er maar van hier is het bere koud.

ENNE niet te bruin worden he steekt zo af als je hier weer aankomt.
    Nou de groetjes van ons beiden en dikke kusxxxx doei.

• 13 December 2009 - 18:53

Willy:

sorry dennis maar er heeft er maar een de broek aan,goed gedaan oosterveer.kon je geen olifantje mee nemen zetta voor mij?nog een fijne reis doeiii xx

• 14 December 2009 - 17:34

Mam Rust:

schat hou die broek aan wees de baas //////////hier is het koud en rustig nou schat de groetje van mam en freek dikke kus aan den doei ik hou van je