Sri Lanka - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

15 December 2009 | Sri Lanka, Sigiriya

15 december 2009
Dag 5

Heee hallo allemaal,

Ayubowan

Als eerste onwijs gaaf dat jullie met ons mee gaan, en ja de foto's sorry we doen ons best maar het wil niet zo lukken hier, onze kwaliteit foto's zijn te groot voor hier kan nog geen 2 MB naar binnen halen hahahahahah.
Misschien dat we in het volgende hotel meer geluk hebben.

Maar goed we zijn vandaag naar Polonnaruwa geweest en helaas voor jullie niet op de fiets het regende vandaag onwijs tot een uurtje of 12:00 ( was tot aan me naatje nat hahahahaha ), dus we zijn met de auto gegaan. Het was erg mooi allemaal, veel oude dingen gezien en het blijft heel raar, maar je loopt gewoon tussen de aapjes in heel appart hoor!!!!!
Maar wel leuk hoor al die beestjes om je heen.

Daarna zijn we naar Sigiriya terug gereden en hebben we een Jeep safari gehad van 3 uur.
Dit was echt maar dan ook echt SUPER!!!!!! Veel vogels gezien en ja we hebben heel maar dan ook heel dichtbij een wilde olifant gestaan.
Dit is zooooo onwijs gaaf en appart dat moet je gewoon een keertje mee maken als je daar de kans voor krijgt.
Morgen gaan we als eerste naar Kalapura en krijgen een Village tour door Sigirya

Nou we houden jullie op de hoogte en tot morgen doei doei dikke kus van ons

Ayubowan !!!!!!

• 15 December 2009 - 15:36

Jenny:

Wat een gave foto's op die olifant!!!!!!!!
    Kijk al uit naar de volgende.

Groetjes Jenny xxxx

• 15 December 2009 - 15:54

Willy:

gaaaaf die fotos op die olifant,die van die luipaard is ook gaaf.kijk uit naar de volgende rit.ayubowan

• 15 December 2009 - 16:31

Ma V/d Kolk:

Leuke foto,s gaaf hoor.jammer van jullie fietstochtje maar ach beter regen dan het weer wat er hier is nu brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr echt koud hoor,als ik het goed heb wordt het 7a8 gr onder nul dus jullie zitten daar goed masselaars.Nou tot het volgende verslag.groetjes en dikke kusxxxx

• 16 December 2009 - 07:24

Joke:

krijg heimwee, heerlijk dat jullie zo genieten, jammer dat jullie toch wel veel regen hebben.
    Onwijs gaaf jullie foto's we genieten met jullie mee.joke

• 16 December 2009 - 08:15

Mildred:

Hey daar,

Hier minstens -2 graden overdag en lekker bezig met de kerst versiering.
    Dus jullie begrijpen van jaloezie is echt geen spraken.
    Ziet er allemaal te gek uit, begrijp dat jullie hiervan genieten.
    En doosje leuk die gorilla die mee reist op de rug van die olifant, ziet er leuk uit, hahahaha.

Liefs Mildred, xxx.