Sri Lanka - Reisverslag uit Hambantota, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Hambantota, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

22 December 2009 | Sri Lanka, Hambantota

22 december 2009
dag 11

Hallo allemaal,

Nou zijn vanmorgen om 08:00 vertrokken richting het station.
We zijn dus vandaag met de trein richting Bandarawela gegaan. We hadden het geluk dat de reisgids van een ander koppel kon regelen dat we voorin bij de machinist mochten zitten, ( helemaal niet erg, want het was zoooooo druk in de trein dat de mensen gewoon aan de trein hingen pfffff )
Na ongeveer 3 uur kwamen in Bandarawela aan het was een onwijze mooie treinreis zo door de bergen heen.
Vandaar uit zijn we gaan rijden richting Hambantota. Gelukkig was hier het weer normaal niet koud geen regen heerlijk om weer met slippers te kunnen lopen.
Onder weg hebben nog wat leuke dingen gezien, was wel ff een ritje van 3 uur maar goed.
Eenmaal in Hambantota aangekomen wilde nog ff langs de supermarkt, nee wat ons gebeurd ik ga afrekenen winnen we aan waarde bonnen 10.000 rupies dat was ff lachen. De mannen dachten al van ooohhh die is weer eens wat vergeten of er gaat wat mis. Maar nee ik had wat gewonnen. das dus ff lachen hahahahahahahah.
Nou morgen gaan we naar wat tempels toe en daarna gaan we een jeep safari maken ( Yala National park )
Nou luitjes tot morgen dan maar weer doei doei
dikke kus van ons !!!!!!!

• 22 December 2009 - 17:31

Ma V/d Kolk:

Hai,Zo dat was weer een meevaller een prijs gewonnen,masselaars.Ze weten ook wel de mensen uit te zoeken he.Maar is leuk.Dus was een geslaagde dag zo , wat je schrijft is ook wel te zien aan de foto s , het lachende koppel .En morgen veel plezier tot morgen he .slaapse doeiiii kus kus

• 22 December 2009 - 20:48

Willy:

he masselaars lekker zo,watb een mooie fotos .gr willy gauw weer'

• 23 December 2009 - 14:41

Joke:

mazzzzzzzzelaar wint ze geld in dat land.(WAT HEB IE GEKOCHT VAN DAT GELD?)Gaaf dat jullie met de trein zijn geweest, had er veel voor over gehad om hem ook te maken.
    Geniet van jullie volgende mooie hotel en.......als je gaat zwemmen, doe je hoofd dan eens onder water, dan hoor je muziek.
    Mooi daar he...
    Geniet ervan joke en nico