dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

07 December 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

hoi hoi daar zijn we weer,

Na een heerlijk nachtje goed te hebben geslapen, zijn we vanmorgen om 11:00 een City Tour gaan maken.
We zijn begonnen in China Town zo richting Central Market. Daarna zijn we door gereden naar National Palace. Hier mochten we wat foto's maken van achter het hek. En ja hoor zoals altijd was dennis weer eens een bezienswaardigheid hahahhaha. Men moest ff met hem op de foto.
Vanuit daar zijn we naar Little India gereden. Daar zijn we ff door heen gelopen en hebben daar een bakkie gedaan. Oke weet niet of ik morgen een dikke kip heb of dat ze geen glans middel gebruiken in de vaat :-) Vanuit daar zijn we verder gereden langs National Museum, Botanic Garden, National Monument en Lake Garden. We zijn bij Bird Park uit gestapt, daar hebben we hele mooie vogels gezien ook vogels die ik nog nooit in me leven had gezien, laat staan van gehoord hahahhaha. Rond 15:00 zijn we verder gegaan. We zijn toen langs National Mosque, Dataran Merdeka, st Mary Church, Medan Mara, Raja Laut, Bulatan Pahang, Titiwangsa gereden. Toen we bij KLCC aan kwamen zijn we uit gestapt en naar binnen gegaan. Jeetje wat zijn die twee toren hoog zeg. We hadden al vernomen dat je heeeelll vroeg de kaartjes moest regelen, maar we ging het toch proberen en anders voor de volgende ochtend helaas joh. Morgen om 06:30 daar staan met de hoop dat je kaartjes heb. Uuuuuuhhh dan maar niet hahahahahha. Nadat we binnen waren geweest, zijn we weer op de bus gestapt en richting Bintang Walk gegaan ik mocht daar van Dennis niet eens shoppen, vond ik wel raar hoor ze hadden daar alleen maar Prada, Gucci, Guess etc. hahahahahahhaha.
Uit eindelijk hadden we geen voetjes meer over en door de warmte toch van oke hoofdje doet ouw zijn we om 18:00 thuis gekomen en zijn we ff weeceetje, bedje etc gaan doen.

Nou het was een heel verhaal maar ach dan hebben jullie ook wat te doen hahahah.
Tot morgen doeiiiiiiiiii

Gr Dennis en Lizette

• 07 December 2010 - 12:03

Riny:

Toch maar goed dat er iemand is die zijn hand op de knip heeft. Het is anders z'n gezeul met al die schoenen en andere gekochte spullen.

• 07 December 2010 - 13:38

Willy:

hoin hoi nwat jammer dat je niet mocht schoppen ik wilde net vragen of je iets voor mij wilde meenemen van prada.veel plezier nog xx

• 07 December 2010 - 14:00

Frank:

Hoop idd niet dat je een dikke "kip" oploopt van een bakkie koffie :)
    En is goed dat Dennis zorgt dat je geen overbagage hebt op de verdere reis.
    X

• 07 December 2010 - 14:11

Frank:

En Zet jij kan best ff voor die kaartjes zorgen voor dat bezoek aan die KL twin towers. Ben toch altijd vroeg wakker :)

• 07 December 2010 - 15:17

Frank En Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer :

Oke een klein foutje in het verslag een dikke LIP dan kussss

• 07 December 2010 - 15:47

Frank:

Vond het wel een leuke verspreking hahaha :)

• 07 December 2010 - 20:45

Natasja:

Wat moet jij toch ook zonder Dennis??( heel veel shoppen) Maar ja wel goed voor de economie/welvaart van het land waar je op dat moment bent. Maar ja van Dennis mag je niet shoppen. Mannen snappen ons vrouwen niet met onze shopdrang. Ze snappen gewoon niet dat het bij ons in het bloed zit hahahahhaa. Tis weer leuk om jullie verhalen te lezen. Enne waarom is Dennis een attractie daar ????? Dat snap ik niet helemaal.

xxxxtasja