dag 12 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

dag 12

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

30 December 2010 | Indonesië, Sanur

Nou het was vandaag een raar dagje voor ons.
Het begon met het feit dat het weer aan het regen was, maar goed gelukkig draaide het weer bij en waren wij ook weer happy.
We dachten in de ochtend kom stappen op de scooter en gaan een bakkie doen en daarna ff weg ergens naar toe. Dus wij bakkie gedaan en hup verder, want het weer werd steeds beter. Nee nog geen 100 meter verder politie controle alle buitenlandse mensen langs de kant, dan kan je hem wel invullen hoe dit afliep. Helaas rijbewijs in het hotel laten liggen en nee mocht hem niet halen. Het was of betalen of morgen voor de rechter staan. Dus was van hoeveel wil je hebben dan !!!!!! Ja daar gaat het om en niet om dat rijbewijs hoor!!!!! Ach koste 250000 rupies.( 20 euro ) we hebben deze man wel ff in het nederlands wat toe gewenst, gaan morgen ff rauw berichten nakijken :P maar goed zijn verder gegaan en ff geshopt en daarna gingen ff bij KFC wat eten, nou hadden bijna door een rietje kunnen eten!!!! Want tis dat Dennis goed oplet anders had het verkeerd gegaan, meneer kwam zonder te kijken ff de weg op, alleen ja wij reden daar ook, was een kleine detail hoor. Maar ondanks deze rare dag, lagen we om 1400 heerlijk in de zon bij het zwembadje te bakken.
Nou tot morgen en mocht ik jullie voor die tijd niet spreken alvast ern fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2011. Mij gaat dat zeker lukken :P
Doeiii gr dennis en lizette

Oh ja dennis heeft alleen nog maar korstjes op z'n ogen hahahahaha

• 30 December 2010 - 16:33

Willy:

He zetta en denis een hele fijne jaar wisseling,wij gaan er weer een feesje van maken met papa en yolanda en patty en remco. Veel plezier nog xxxx

• 30 December 2010 - 17:04

Joop:

Hey dochter en dennis, weer heel mooie foto's hoor, jammer dat het af en toe regent he, maar wat kan het jullie bommen de temp is toch lekker, wil wel voor die laatste dagen even ruilen hoor.
    Voor jullie dat gevoel van jaarwisseling zal dat wel anders zijn, maar toch van ons ook een fijne jaarwisseling en dat het voor jullie beiden 2011 veel mooie en warme momenten in jullie leven zal zijn.
    tot ziens Je vader en yolanda.

• 30 December 2010 - 18:30

Je Moeder:

zetta en den een fijne jaarwisseling en ik hoop dat het een goed 2011 woord naar dat gaat jou wel lukken met je frank ik hoop het wel voor je kus jemoeder en freek tot 4 januari doei

• 30 December 2010 - 18:44

Ria En Freek :

moeders en pa v/d kolk een goeg jaarwisseling van ria en freek tot 4 januari doei en ik hoop dat het goed gaat met pa kus

• 30 December 2010 - 23:40

Frank En Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer :

Allemaal een hele fijne jaarwisseling toe gewenst, bij ons nog ongeveer 15 uurtjes.
    Dikke kus en missen jullie tot in het nieuwe jaar.
    En mag 2011 een mooi en liefdevol jaar worden
    Kusssssss
    Gr dennis en lizette

• 31 December 2010 - 06:38

Pa En Ma V/d Kolk:

Dennis en lizet,
    Een fijne jaarwisseling en dat het maar een goed 2011 wordt.
    En allen wensen mogen uit komen.
    kussssss

• 31 December 2010 - 06:59

John:

Ha Liesje,

Hoe istie dan?
    Ziet er wel gaaf uit hoor....

En wij hier maar ingesneeuwd worden.

Hoe kan je nou weer zonder rijbewijs scooter gaan rijden ??
    Wat een sjappie ben je toch ook weer he!
    Gelukkig was je je portomonee niet vergeten... :) geluksvogel

Nou ik zie je binnenkort wel weer he.....
    (OP DE WERKVLOER :))))) )

Groetjes en fijne jaarwisseling.

• 31 December 2010 - 09:34

Joke En Nico:

We wensen jullie een hele fijne jaarwisseling, en ach die agent heeft ook een fijne oudejaarsavond met een extra zakcentje.
    Geniet nog van de dagen die jullie resten.
    Nog niet bij het waterpaleis geweest, richting candidase.
    Kijk uit voor missende stoeptegels.
    groetjes