dag 11 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

16 December 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi hoi,

Na en met veel moeite zit ik op intetnet hier, ja we zitten op een eiland :P
Maar goed, we zijn na een mooie rit aangekomen op Pangor Island. Was heel ff zoeken hoe we op de boot kwamen, maar na ff zoeken hadden we de juiste persoon gevonden.
Na een klein boot reisje, met een boot vol spleet ogen, kwamen op een resort aan die er aangenaamd is ;););)
Bij het inchecken kregen we te horen dat ze ons een upgrade hadden gegeven en we kregen een suite.
Nee eenmaal in de kamer wisten we niet wat we zagen, dit is echt luxe geloof me met uitzicht op zee !!!!!!! Daar hadden en hebben wij geen probleem mee dus. Helaas moet ik jullie de foto's ff verschuldig blijven. Doe dit namelijk via mijn telefoon ivm problemen met internet hier via pc.
Maar dit is aso, helaas merk je wel dat we op een eiland zitten hoor, want je kan beperkt dingen hier doen. Maar goed we zijn hier maar twee dagen en wij vermaken ons wel hoor geloof me. Wat wel heel gaaf is, is dat we apen, hornbirds, pauwen hier gewoon rond hebben lopen en vliegen komen ook gezellie op balkon zitten hoor zonder probleem.
Nou ik hoop dat de foto's snel lukken we doen ons best, maar moeten geduld hebben :P
Nou tot morgen en hoop dus met foto's

Nog een paar dagen hier en dan op naar Bali.
Heel eerlijk we hebben het naar ons zin, maar zijn blij dat we naar Bali gaan te veel spleetoogjes hier.

Gr Dennis en Lizette

• 16 December 2010 - 15:31

V/d Kolk:

Zo dat is lekker ach ja ze kijken de mensen aan he ,waar ze die in stoppen hahahaha.En leuk al die beestjes op je balkon toch???geniet deze dagen ervan en zie de foto s wel,die van gisteren heel erg mooi.
    groetjes liefs en knuffel xxxx

• 16 December 2010 - 17:50

Joop:

Ik vind dat je wel erg racistisch bent, spleetogen zijn ook net mensen hoor.
    Gr, je vader en yo xxxx

• 17 December 2010 - 08:28

Frank En Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer :

Pap het zijn er zoveel geloof dat heel china leeg is :P

• 17 December 2010 - 10:16

Frank:

Geniet nog ff lekker van jullie luxe suite :)
    En met die chinezen is inderdaad niets mis.
    Verder sluit ik mij aan bij de reactie van je vader :-)

XX

• 17 December 2010 - 11:48

Willy:

nou zetta sluit dennis maar op in een kast met al die apen .fijne reis nog xx

• 17 December 2010 - 13:18

Joke En Nico:

Hai luitjes, heerlijk jullie verhalen, geniet er maar van want er ligt nu 10 cm sneeuw net opgemeten in de tuin op de tafel en er komt nog meer.
    Voor de winkel is het verkeer chaotisch op de laan.
    En die spleetogen, ik lach niet meer tegen jullie hoor, want dan schijn ik ook spleetogen tehebben.
    Geniet van het luxe eiland waar jullie zitten. lekker in de zon en denk vooral niet aan ons hier inde kou en sneeuw.
    Nog een paar nachtjes en dan lekker bali, ik heb ze al gewaarschuwd, kijken jullie uit op de voetpaden voor de gaten, missende stoeptegels, je kan erg ongelukkig vallen.
    Probeer op bali naar het waterpaleis te gaan, richting Candidase, is hardstikke leuk, tenminste vonden wij, en wij vinden eigenlijk alles leuk,dus...............
    geniet van de zon en het eten.
    doei

• 17 December 2010 - 13:42

Frank En Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer :

Oke geen spleetogen, het zijn kleine chineesjes, maar het zijn er zoveel en ze zijn best erg aanwezig.
    Moet ook zeggen wij zijn meer van de kleine hotels en dit is een enorm grrot resort pffff. Maar goed nog 1 dagje en dan gaan we bali onveilig maken Jeeehhhhhh.