dag 12 - Reisverslag uit Tanjong Bungah, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Tanjong Bungah, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

dag 12

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

17 December 2010 | Maleisië, Tanjong Bungah

Hallo dan,

Nou het is wel een hele uitdaging om hier op internet te komen hoor pfffff, maar goed we zijn der.

Wat hebben we vandaag gedaan, uuuuuhhhhh nou heel eerlijk wij hebben vandaag helemaal niets gedaan, alleen maar in de zon liggen bakken. We weten dat het bij jullie momenteel erg slecht is, maar zal toegeven wij hebben ook een sneeuwpop staan hoor. ( en dat zonder sneeuw )

Het is een geweldig mooi resort alleen het eiland steld niet heel veel voor, maar goed het is ook eigenlijk om de laatste dagen bij te komen van een vakantie. Niet zoals wij dat we over morgen verder trekken naar Bali om daar lekker bij te komen.

Maar morgen gaan we ff kijken om iets leuks te doen, want 1 dag niets doen is heerlijk maar dan is het ook wel weer genoeg geweest ( we willen ook weer niet te bruin terug komen natuurlijk :-))

Nou tot morgen, het is vandaag erg kort maar dat kan ook een keer gebeuren toch.

Tot Morgen Gr Dennis en Lizette

• 17 December 2010 - 13:48

Joke En Nico:

jullie hebben bericht net neergezet, wat een klote hotel zeg, en wat een smerig uitzicht, ben blij dat ik op mijn werk zit en als ik naar buiten kijk die mooie witte dwarreldende vlokjes zie en vanavond ff ploeteren naar Brian zijn huis en dan ff terug ploeteren door de sneeuw en dan lekker in mijn eigen bedje slapen.Blij dat het hier niet zo heet is.
    (//&$#####<>>>)

• 17 December 2010 - 14:18

Frank:

Wat een uitzicht en wat een zielig kamertje. Waanzinnig.
    Geniet nog even en niet te bruin worden idd. Steken jullie zo af vergeleken met ons :(
    XX

• 17 December 2010 - 17:28

Heleen En Willem:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben.
    Nou, wij hebben hier hongerige meeuwen op het ijs!
    Maar wel mooi wit hier!

• 17 December 2010 - 18:07

Fred En Gerda:

Hallo Lizette en Dennis,

Leuk hoor jullie reisverslagen.
    Geniet maar lekker van jullie vakantie, en zo heerlijk warm hê.
    Gaaf zeg die suite!
    Wat is dat voor een papagaai soort op de rand!!
    Hij blijft gewoon zitten!
    Goeie reis naar Bali, we zijn benieuwd wat jullie daar allemaal gaan zien en doen.
    We gaan het weer lezen.
    Groetjes Fred en Gerda

• 17 December 2010 - 19:24

Je Moeder:

schat geniet nog ever .fijn dat jullie het naar je zin hebben als wij naar buitenkijken is het wit en nog eens wit .ik hed een sneeuwpop van 1 meter ik de tuin en rex is een ijsbal van sneeuw nou tot hoor dikke kus van je moeder ik hou van je ik mis je wel niet tebruin worden kusss xxxxxxxxx