Sri Lanka - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

17 December 2009 | Sri Lanka, Kandy

17 december 2009
dag 7

He hallo allemaal daar zijn we weer.
Zijn aan gekomen in Kandy.

Maar eerst zijn we naar een tempel geweest in Dambulla en je raad het nooit we mochten weer heerlijk in 30 graden omhoog lopen pfffffffff hahahahahahahha ja we kunnen het nog maar net aan hahahahhahaa. Eenmaal boven was het weer de moeite waard een mooie tempel met veel boedha's
Maar toen we weer beneden waren kon je ons echt op dweilen.

Daarna zijn we door gereden en zijn we gestop bij woodshop. Hebben daar mogen zi9en hoe ze van hout snippers een kleur maakte voor de maskers te beschilderen, het was net Hans Klok. Heeeellll appart.

vandaar uit zijn we naar een kruidentuin gereden.
Hebben daar een rondleiding gehad en van allerlei kruiden mogen zien en ruiken.
Na dat we klaar waren kregen we een massage en dat was best ff lekker.
Maar nu komt het er is een paar dagen geleden een stukje neergezet over mij dat ik een koopwoede heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou hier komt het dan!!!!! Dennis gaat aan het einbd van die rondleiding een winkel binnen en ziet daar flesjes staan wat we daarvoor allemaal al gezien hadden nee gaat meneer ff los. Ga ik afrekenen zijn we ff 90 euies lichter JA JULLIE LEZEN HET GOED 90 euries. Daar is natuurlijk het laatste woord nog niet over gesproken hahahahahahahhahahahahaha.
Maar goed vandaar uit zijn we naar Kandy gereden en hebben rond 17:00 uur een vuurdans gezien was best ff leuk om te zien.

Oh ja willen jullie ff lachen ;-)
Eenmaal in onze kamer gaat dennis het balkon op en kijkt ff naar rechts, ziet wel wat maar niet goed, kijkt hij nog een keer toen kwam de held naar boven er zat een Lief aapje op balkon. nee pakt menbeer een stoel zit van Shoe Shoe en dat beestje dded echt niets. Hij wist niet hoe snel hij met stoel en al naar binnen moest ( EN JA DEUREN DICHT HE ) ja sorry ik dacht dat ik ff dood ging van het lachen. ( denk jullie nu ook ) hahahahhahaha.
Oke we zijn de aankomende 3 dagen hier en gaan vanalles en nog wat doen, maar dat kunnen jullie weer lezen.
Oh sorry er kunnen ff geen foto's geplaatst worden hij doet het hier niet maar komt helemaal goed.
Een dikke kus van ons doei doei en geen sneeuwballen goeien naar elkaar he
Doeiiiiiiiiiiiiii
Ayubowan

• 17 December 2009 - 16:12

Ma V/d Kolk:

ach ach ach z n beesje doet toch niks die zijn het wel gewend dat mensen ze leuk vinden ,ja alleen den niet, held kom op zeg ze eten je niet op had je maar een banaan bij je moeten hebben ,had er maar een foto van gemaakt want nu geloven ze je niet.Wat lachwekkend zeg en dat voor een aapje.Maar deze dag was ff lachen voor jullie.Maar weer een geslaagde dag.Tot de volgende keer toedeloe bye bye bye

• 18 December 2009 - 13:02

Joke:

We wilden jullie al waarschuwen de deur van het balcon in Kandy goed gesloten te houden Hahahaha. Vergeet vooral niet om het meer te lopen en niet met zogenaamde koks mee te lopen naar de lokale markt!!!!!!!Want dan gaat Dennis geheid weer voor lul (schut) met de hoofdprijs voor thee en flesje olie!!!!(spreek uit ervaring) Genieten van de live muziek bij het eten?
    Hoe staan jullie kast en bank pootjes in het hotel??Of hebben jullie daar nog niet op gelet?
    Geniet lekker en zeker van de warmte want hier is het gewoon klote koud!! Groetje joke en nico