Sri lanka - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri lanka - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Sri lanka

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

18 December 2009 | Sri Lanka, Kandy

18 december 2009
dag 7

Ja dat was gisteren erg lachen, maar toen kwam vanmorgen!!!!!
We hadden een hele kolonie apen op balkon zitten, en de handje tegen de ramen en maar naar binnen kijken, wat je binnen heb staan en wat je gaat doem. Is wel leuk alleen ja moet wel uit kijken hoor want ze lijken zoooooo lief tot dat die tanden bloot gelegd worden pffffff niet LIEFFFFFF.

Maar goed we hebben vandaag een lekker rustig dagje gehad.
We zijn vanmorgen eerst naar de Tempel in Kandy gegaan. Deze is erg groot en erg mooi. We hebben daar van alles gezien en heeeellll veeellll mensen best druk en dan was het niet eens zo druk hoorde we pffff oke maar we hebben er weer van genoten.

Daarna zijn we de stad in gegaan, alleen ja konden we niet zelf gaan want er zijn verkiezingen en het was gewoon onwijs en dan onwijs druk op straat. Dus onze gids had zoiets van blijf maar in de auto ik breng jullie wel naar de plekken toe.
Zijn op het hoogste punt in Kandy geweest om daar mooie foto's te maken.
Daarna zijn we gaan kijken hoe men juwelen maken in Sri Lanka e ja alles leuk, maar zodra je aan het eind komt dan gaan ze lachen en wilen alleen maar verkopen ECHT NIET!!!!!!!!! hahahahhaha. daarna zouden we eigenlijk weer naar de stad gaa, maar onze gids had een beter plan hij ging met ons ff buiten de stad naar een huis en hebben daar een heerlijke massage gehad en dan niet op waar iedereen komt nee bij de lokale bevolking dit was heerlijk we zijn 1,5 uur verwend en ja Joke ook aan de voorkant alleen dan wel door een vrouw hahahahahhahahaha.

We zijn toen gaan luchen en dan op de manier hoe onze gids dat doet. Dit was eerlijk waar heerlijk. Oke Dennis had van Snotneus erg pittig, maar ik vond het wel gaan.
Maar moet zeggen thuis moet ik geen curry maar dit is zoooooo anders.

Na alles zijn we heerlijk terug naar het hotel gegaan en hebben we ff gerelax bij het zwembad helaas niet voor lang, want we hebben de hele dag zon TOT 16:00 dan gaat de hemel open hahahahha maar geef niet beter dan als op de dag.
Na dit was het dan weer voor vandaag en morgen horen jullie de rest van onze ervaringen weer. Doei doei dikke kus uit een warm Sri Lanka

• 18 December 2009 - 14:09

Joke:

Als je tepels nog maar op hun plek zitten!!!

• 18 December 2009 - 17:55

Ma V/d Kolk:

Lekker he dennis dat eten daar,gewoon doorgaan kan ik het hier ook voorschotelen hahahahahahaaha.doegggggggggg tot morgen he kus

• 18 December 2009 - 18:58

Willy:

he luitjes leuk hoor om zo mee tereizen en het kost niets.je verhalen zijn lekker om te lezen,alsof we er bij zijn{nee ik zit niet op balkon met mijnhandjes op de ramen}nou tot morgen slaap ze xxx