Sri lanka - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Sri lanka - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Sri lanka

Door: Dennis en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

19 December 2009 | Sri Lanka, Kandy

19 december 2009
dag 8

He hallo allemaal
we zijn er al weer bijna twee weken zonder dat we het eigenlijk door hebben.
Maar goed we genieten en blijven dat doen tot het laatste moment.

Wat hebben we vandaag weer gedaan.
We zijn vanmorgen om 08:30 naar Royal Botanical Garden geweest.
Dit was leuk om te zien, Maar stonden wel veel bomen hooor hahahahahah. ach het was wel ff leuk om het te zien, maar waren daar snel klaar hoor.
Daarna zijn we heerlijk terug naar het hotel gegaan en hebben we heerlijk in de zon op ons rug gelegen.
Ja sorry het was vandaag een rust dag voor ons. Dit omdat we morgen weer verder gaan richting Nuwara Eliya, hier gaan we naar een thee fabriek. En daarna door naar ons hotel waar we twee dagen blijven en dan weer door gaan.

Morgen gaan we proberen om wat foto's te plaatsten want we hebben tot nu toe maar 700 foto's hahahahahaha.
Mocht het nou zo zijn dat jullie twee mensen op tv zien die aan het bedelen zijn, dan kunnen wij het zijn. Wilde vandaag pinnen ging dat gewoon niet hmmmmmmmmmm Ff schikken maar goed gaan het morgen weer proberen. Nou slaap lekker en tot morgen maar weer doei doei
dikke kus van ons

• 19 December 2009 - 16:40

Ma V/d Kolk:

OOOOO das heel vervelend als je geen geld op zak heb,is niet te hopen dat het elke dag voor komt want dan is het een probleem,maar je houdt dan over hihihihi.Ene ja gaat snel he.Dus nog ff lekker genieten daar.En morgen wat foto s laten zien he.doei doei dikke kus.

• 19 December 2009 - 19:28

Ma V/d Kolk:

Hoi dit moet ik ff kwijt hoor want het is hier bere koud het wordt 10gr onder nul en jullie hebben lekker weer daar, sneeuw ijzel brrrrrrr echt niet lekker hoor.Ben jaloers
    Nou fijne dag zondag doeixxxxxx.

• 20 December 2009 - 10:36

Natasja:

He hallo daar

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen. Het klinkt allemaal onwijs gaaf. Geniet er lekker van.

Hier is het echt drama vandaag(zondag) er ligt zeker 10 tot 15 cm sneeuw hier vandaag en het blijft maar sneeuwen. Er is een weeralarm afgegeven. En ik kan met geen mogelijkheid naar mijn werk toe vandaag want alle openbaar vervoer rijdt niet.Dus extra dagje vrij vandaag.

Dus wees maar blij dat jullie lekker in het warme weer zitten. Als jullie nu besluiten dat jullie een skivakantie willen dat moeten jullie maar terug naar nederland komen. Er ligt genoeg.

Heel veel plezier nog daar. En tot later.

xxxx natasja

• 20 December 2009 - 15:38

Joke:

Wel niet zeuren, als je niet kan pinnen kan je ook niks uitgeven, goedkoop daggie toch.
    Wat een leuke mahoud op die foto met die olifant.
    Groetjes uit ondergesneeuwd den Haag
    joke