Dag 9 - Reisverslag uit Tanjong Bungah, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Tanjong Bungah, Maleisië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Dennis en lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

14 December 2010 | Maleisië, Tanjong Bungah

Jeetje,hoe zal ik deze dag nou eens omschrijven????

Het valt eigenlijk best wel mee,denk ik.

Na een hele goede nachtrust te hebben gehad (vlakbij ons balkon beneden en aan de overkant van het balkon,zit een mega installatie van een of andere airco en een warmwater gebeuren)dat bedoel ik NIET dus,zijn we lekker gaan ontbijten in een mega vreetschuur die vol zat met mensen van verschillende nationaliteiten(laat ik het zo zeggen:je ziet bij een aantal alleen de ogen)

Daarna zijn we eigenlijk met het idee in de auto gestapt,om naar een aantal bezienswaardigheden te gaan kijken:zoals Wat Chayamangkalaram en eventueel nog naar de Ddharmikarama Burmese Temple......zijn we niet geweest hoor. We zijn uiteindelijk naar het Penang national Park gegaan,want de weg hield op . Opzich een redelijk leuk ritje.Na de auto ergens te hebben geparkeerd (wat 3 ringit kostte)besloten we om toch maar weer om een kleine canopy walk te gaan maken in die enorme bloedhitte,ze heeft toch altijd van die leuke ideeen zeg!!!!!!Een iemand moet toch nog even goed gaan nadenken voor een eventuele eerste vakantie,de naam van die persoon ga ik niet zeggen...

Nee dan krijg je te horen,heb ik net me haar gedaan,zit het weer voor geen meter,pffffffffffffff ,lastig hoor,zet met der goede ideeen,loop je je de zenuwen te sjouwen met een Liddle tasje met flesjes water erin,met een luchtvochtigheid van 199%.Na uiteindelijk te hebben geglibberd en geprobeerd om normaal op je slippers te lopen,zijn we dan toch echt begonnen aan onze korte tocht.Ware het niet dat vlak voor het einde van de tocht,de hemelpoorten behoorlijk open gingen en we dus gewoon even 45 minuten moetsten wachten tot het eindelijk een beetje loopbaar zou gaan worden.Er stond tenslotte een man met zoon te wachten om deze 2 gekken even met een bootje naar Monkey Island te gaan brengen.Aangekomen op dat stuk strand kwamen er gelijk 2 van die apen aangekomen,ware het niet dat ik een held ben wat apen betreft,deed ik uit voorzorg maar een stapje terug.Maar goed er was eigenlijk weinig om angstig voor te zijn.Even wat foto's gemaakt,zet dan,ik weet niet hoe dat ding werkt.

Zelfs dit korte en bondige verslag waar ik eerder op de dag aan was begonnen heb ik gelukkig voor een gedeelte terug kunnen vinden.

We zijn weer op het bootje gestapt en weer terug gegaan naar het autootje,even een klein hapje gedaan bij KFC en weer richting hotel.Alleen reden we een stukje door want er moest natuurlijk weer een ATM worden bezocht,die heeft geen handen meer.Zelfs die paar ringit die ik had moest ik inleveren,geen probleem want het was maar 0,75 cent.

Nee het was een lekker dagje vandaag,beetje nat maar goed,en dan te bedenken dat er 2 parapluutjes zijn en 2 poncho's,op de hotelkamer!!!!

maar goed,we gaan even lekker een hapje eten

Aan iedereen de hartelijke groeten,zorg dat je geen koude voeten krijgt in Nederland,hebben wij ook geen last van.

De chauffeur met zijn stuur aan de rechter kant die links rijd.............

  • 14 December 2010 - 13:09

    Riny:

    Dennis ik heb medelijden met je, maar na een aantal vakantie's met Lizette moet je toch weten dat ze heel moeilijk kan zijn. En ja wat die BADHAIR day betreft volgens mij heeft zij hier rekening mee gehouden en zijn er verschillende petjes mee gegaan. Ik wens je veel succes de komende dagen het shopvirus zou nu ook wel gaan borrelen. Je gaat nog veel meer dragen als alleen flesjes water.

  • 14 December 2010 - 14:38

    M V/d Kolk:

    Hoi den en liz He den is het geen goed idee om toch maar elke dag als jullie weggaan regen kleding alvast in de auto te leggen ,maar wel meenemn als je uitstapt he .En je weet als het daar gaat regenen dan is het heftig.Maar goed is wel lol hier om het te lezen hoor.En den die poncho staat je goed ( mafkees. ) he groetjes dikke knuffel voor beiden doei doei.

  • 14 December 2010 - 14:58

    Frank:

    Hallo Den en Zet,
    Ik ben blij dat jullie al die rare dingen dit jaar doen, dan kunnen de volgende vakanties gewone dingen gedaan worden. Dennis bedankt dat jij je opoffert en deze zware last op je schouders neemt :).
    Zet, er mag best gelachen worden als er een foto gemaakt wordt van je :)
    Is wel een mooi verslag geworden van vandaag, top.
    Veel plezier verder en neem die mooie ponchos mee de volgende keer :).
    XX

  • 14 December 2010 - 15:40

    Natasja:

    He hallo lekker stel

    Jullie verhalen zijn weer om te gieren. Ik lees en voel de liefde hahahahahahha. Jullie kunnen niet met en niet zonder elkaar hahahhaaha. De foto's zijn ook weer erg indrukwekkend om te zien.
    Geniet er nou nog maar lekker van daar en niet zo zeuren over de regen want dat is vast warme regen!!! Dat hebben wij hier niet in dit ****land hier is het heel erg koud de regen.

    Nog heel veel plezier daar xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Tanjong Bungah

maleisië, bali

.

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2011

Dag 16 De aller laatste uurtjes

02 Januari 2011

Dag 15 de laatste volle dag op bali

01 Januari 2011

Dag 14

31 December 2010

Dag 13 Oudjaarsdag

30 December 2010

dag 12
Frank en Lizette

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 81128

Voorgaande reizen:

13 September 2019 - 05 Oktober 2019

Kalimantan (Indonesië) 2019

31 Oktober 2018 - 22 November 2018

Myanmar 2018

06 September 2017 - 26 September 2017

Vietnam 2017

05 September 2016 - 28 September 2016

Rondreis Bali, Flores, Gili Trawangan, Lombok 2016

01 Juni 2015 - 24 Juni 2015

Sulawesi 2015

30 April 2014 - 23 Mei 2014

Frank en Lizette tijdens rondreis indonesië 2014

29 Oktober 2012 - 20 November 2012

Sri Lanka 2012

14 September 2011 - 03 Oktober 2011

Thailand

04 December 2010 - 04 Januari 2011

maleisië, bali

09 December 2009 - 02 Januari 2010

Sri Lanka

Landen bezocht: