Thailand dag 9 - Reisverslag uit Ban Pin, Thailand van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Thailand dag 9 - Reisverslag uit Ban Pin, Thailand van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Thailand dag 9

Door: Frank en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

24 September 2011 | Thailand, Ban Pin

Vrijdag 23 september
Na een wat vreemde avond en nacht ( zal het even uitleggen waarom ) Gister na het heerlijke eten gingen we naar onze kamer en hadden we van kom ff alles op ons gemak reorganiseren. Nee zie ik in mijn ooghoek iets bewegen, gezien het feit dat we erg weinig licht hadden had ik van oké ik zie iets bewegen, maar weet niet wat het is. Ik heel zachtjes Frank geroepen en die had van oké ik pak eerst even een lampje. Nou wat we toen zagen Pffffff het was een Gekko en daar ben ik niet bang voor, maaaaarrrrrr deze was z’n ongeveer 30 centimeter groot en dat is best groot hoor in het donker. We hebben hem Harry de Gekko genoemd. Maar goed vanmorgen zijn we heerlijk opgestaan en hebben we na ons ontbijt een tripje naar het dorp gemaakt. Dit dorpje heet Sanoke er leven hier zowel Mon mensen als Koreanen en natuurlijk Thai in het dorp. We zijn daar naar een school geweest en hebben daar rond gekeken, daarna zijn we te voet het dorp rond gegaan en hebben mogen kijken hoe men leeft en wat ze allemaal doen om zichzelf in leven te houden. Het hele dorp plant en oogst groente etc. om er voor te zorgen dat ze kunnen leven met z’n allen. Dit was best een hele leuke ervaring om zo bij de dorp bewoners in de keuken te mogen kijken. Na de lunch zijn we naar een waterval gegaan en dat deden we heerlijk op onze slippers. Dat was geen goed idee bleek later. Dit omdat A: de weg weggespoeld was door de heftige regen en daarom moesten we over een plankje heen lopen wat niet zo heel erg stevig was en B: we moesten op onze slippers gaan klimmen hmmmm dat was dus een leuke ervaring. Maar goed na wat spannende momenten en foto momentjes voor Frank. Hebben we wel een mooie waterval gezien. Helaas is het National park waar de grote waterval is gesloten, omdat door de heftige regen het te gevaarlijk is om daar te lopen. Daarom zijn we ons eigen avondmaal gaan vissen hahahahaha. Ja de mensen willen ons hier alleen maar vermaken en zijn super lief echt waar. Het eten is eenvoudig maar onwijs lekker en niets is te veel. Morgen dan gaan we nog naar een ander park en daarna is het tijd voor ons om te vertrekken en verder te reizen naar Chang Mai. Heel eerlijk ik heb genoten hier, maar verlang nu naar een normale hotel kamer ZONDER MUGGEN, want zoals altijd ben ik de lul en zit dan ook weer helemaal onder en niets maar dan ook niets help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!