dag 22 en 23 Sri Lanka - Dubai - Nederland - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu dag 22 en 23 Sri Lanka - Dubai - Nederland - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

dag 22 en 23 Sri Lanka - Dubai - Nederland

Door: Lizette en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

20 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

Dit wordt dan het laatste verslag van onze heerlijke reis naar Sri Lanka. We zitten op dit moment op de luchthaven van Dubai te wachten op onze vlucht naar 020-Schiphol. De eerste etappe van onze terugreis is voorspoedig verlopen.
Gisteren overdag hebben we nog een beetje geluierd bij het strand en in de ochtend alvast maar onze koffers zoveel als mogelijk ingepakt.
Na het diner werden we om 20.30 uur gehaald voor onze trip naar de luchthaven.
Er was een mogelijkheid om voor 400 roepie (ong 2,50 euro) de snelweg te nemen ipv de weg langs de kust. Dit zou een flink stuk in reistijd schelen. Dit hebben we dus ook gedaan. Onze chauffeur reed echter niet harder dan 70 km/u op die snelweg waar hij 100 mocht rijden. Maar ondanks dat waren we er toch om 23.15 uur. Op die "tolweg" rijdt dus bijna geen hond maar daardoor was het voor de chauffeur een beetje moeilijk om wakker te blijven. Ben op een gegeven moment maar tegen hem gaan praten om er voor te zorgen dat we veilig op de luchthaven kwamen. Maar we hebben de rit overleefd en na nog even gewacht te hebben voordat we konden inchecken konden we de koffers inleveren. In tegenstelling tot de heenweg was de koffer van Lizette nu gelukkig weer het zwaarst (26 tegen 24 kg). Hahahahahaha.
Na nog wat dingetjes gekocht te hebben konden we gelukkig op tijd vertrekken richting Dubai. Waar we dus nu nog een uurtje moeten wachten voor de laatste etappe.

We hopen dat jullie lezers een beetje hebben kunnen meegenieten van onze belevenissen in dit mooie land. Wij hebben het in ieder geval leuk gevonden om het voor jullie op te schrijven.

Groeten en tot in Nederland.
Lizette en Frank
XXX