Dag 22 (21-5-14) Winkelen, lopen en hangen. Laatst - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu Dag 22 (21-5-14) Winkelen, lopen en hangen. Laatst - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frank en Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer - WaarBenJij.nu

Dag 22 (21-5-14) Winkelen, lopen en hangen. Laatst

Door: Frank en Lizette

Blijf op de hoogte en volg Frank en Lizette

21 Mei 2014 | Indonesië, Sanur

Dag 22 (21-5-14) Winkelen, lopen en hangen. Laatste verslag J

Zo onze laatste hele dag is aangebroken. Eigenlijk wel raar als je bedenkt dat we pas vrijdagochtend om 06.45 uur op Schiphol zullen landen maar reistijd en tijdsverschil gaat veel tijd in zitten.
Door een laat verzoek vanuit Nederland gaan we vanochtend nog even terug naar de juwelier waar we afgelopen zaterdag ook waren. Heb gisteren een mail gestuurd of ze vandaag open zijn en gelukkig kreeg ik bericht dat ze van 08.00 tot 11.00 uur open zijn.
Een hoop lokale winkels zijn namelijk vandaag gesloten ivm de feestdag Galungan die vaak gevierd wordt met familie.
Om 07.30 uur stapte we dus alweer in een taxi die ons in 25 minuten naar onze juwelier bracht. We werden weer hartelijk ontvangen door de eigenaar en binnen 3 minuten hadden we gevonden wat we wilde hebben. Het betalen ging wat minder snel omdat het creditcard apparaat niet meewerkte.
Dus Frank in de taxi naar een ATM en daar de benodigde miljoenen IRPH uit de flappentapper getrokken. Nadat we betaald hadden en de eigenaar vriendelijk hadden bedankt zijn we teruggereden naar ons hotel waar we om 09.00 uur alweer terug waren.
Hierna hebben we de spullen in de safe gelegd en zijn we lekker ergens koffie gaan drinken. Na dit verfrissende gebeuren besloten om een stukje te gaan wandelen.
Pffffff
Na een blokje lopen van een uur waarbij we alle schaduwplekjes hebben benut waren we terug bij ons hotel. Gelijk maar even de laatste inkopen gedaan bij een grote supermarkt/warenhuis vlakbij ons hotel en even geluncht.
Hierna lekker terug naar de kamer waar Lizette zich niet in kan houden om alvast de koffer te pakken. Als iemand nu zou zeggen “je kunt nu naar huis vliegen” zou ze het zo doen. Ik trouwens ook hoor. Na precies 3 weken vandaag missen we allebei wel een beetje de goede dingen in Nederland en vooral Binkie. We weten dat hij het heel erg goed heeft gehad bij onze (schoon) moeder maar vinden het heerlijk om hem vrijdag weer te zien.
Ook zijn we allebei niet van die zwembad hangers maar hebben we ook alles wel gezien wat we wilde zien. We hebben een heerlijk vakantie gehad waarin we weer vele mooie dingen hebben gezien en gedaan.
Om Lizette gerust te stellen zal ook ik dadelijk maar mijn koffer gaan inpakken waarna we vanavond nog lekker ergens gaan eten en we morgen op ons gemak alles bij elkaar kunnen zoeken. Morgen om 13.00 uur (07.00 uur NL-tijd) worden we opgehaald en als alles goed gaat vliegen we om 16.00 uur (10.00 uur NL-tijd) van Denpassar naar Kuala Lumpur. Dit is maar een vlucht van 3 uurtjes. Omstreeks 23.55 uur (17.55 uur NL-tijd) hebben we dan nog een vlucht van bijna 13 uur tegoed naar Schiphol. We hebben gisteren maar wat slaappillen gekocht bij de apotheek dus hopelijk kunnen we tijdens de vlucht een beetje pitten.

Dit was ons laatste verslag. We hopen dat jullie een beetje hebben meegenoten van onze avonturen hier in het verre oosten en van de mooie beelden die we daarbij hebben gezet.

• 21 Mei 2014 - 09:25

Frank En Lizette Cramer & Cramer-Oosterveer :

Lieve schat, we hebben een top vakantie gehad. Veel dingen gezien en gedaan SUPER allemaal. Dit is weer een reis om niet te vergeten !!!!!!!!!Maar nu is het wel weer tijd om lekker naar ons huisje te gaan. Luv you Kussssssss

• 21 Mei 2014 - 18:18

Danny T:

Wij moeten nog even wachten, maar door jullie verslag zaten wij weer even in ons tweede huis. Veilige vlucht en we spreken elkaar weer bij een bak nasi goreng en geen stamppot andijvie. Kus danny en lida